.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نحوه سجامی شدن مددجویان بهزیستی دارای سهام عدالت
همه مددجویان بهزیستی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام به صورت غیرحضوری نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

به گزارش شمال نیوز، هاشمی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی مازندران در نشست وبیناری بررسی و تبیین ابعادچگونگی سجامی شدن سهامداران عدالت، با روسای ادارات بهزیستی استان، گفت:همه مددجویان بهزیستی می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام به نشانی sejam.ir به صورت غیرحضوری نسبت به نام نویسی و دریافت کد بورسی اقدام کنند.

 

او افزود:ضرورت دارد همه مشمولان سهام عدالت مازندران که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیدند، جهت بهره مندی از مزایای این سهام از جمله دریافت سود سهام، شرکت در انتخابات و مجامع عمومی و اعمال رای در انتخاب هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری عدالت مازندران ضمن ثبت‌نام در سامانه «سجام» فرآیند احراز هویت خود در را تکمیل کنند.

 

هاشمی گفت گفت: مراکز متعددی به صورت آنلاین و حضوری به صورت رایگان در این امر مشارکت دارند که فهرست این مراکز در اختیار همه دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است.

 

گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران هم در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع خطاب به روسای شهرستان، گفت: می‌طلبد با اطلاع رسانی جامع در این خصوص و تشریح اهمیت موضوع، با پیگیری در شهرستان خود، از ظرفیت‌های محلی جهت تشریح و اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت سهام داران سهام عدالت استفاده کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.